środa, 7 maja 2014

Najwiekszy koszt czyli bilety lotnicze


Ostatecznie bilety lotnicze zakupiliśmy na początku października z wylotem na pierwszą połowę grudnia i powrotem w dzień przed Wigilią. Skorzystaliśmy z portalu lataj.pl. Teraz jestem tyci mądrzejsza i zakupiłabym bilety bezpośrednio u przewoźnika. 
Za skorzystanie z ich serwisu zapłaciliśmy 220 zł/2 os. Koszt biletów w dwie strony Berlin-->Bangkok i Bangkok-->Berlin to 2605 zł/1 os (dane 2013 rok). Koszt całkowity, który przelaliśmy na konto lataj 5430 zł brutto.

Uff najgorsze i najdroższa rzecz za nami! Jak zobaczyłam bilety na moim koncie e-mailowym - nie mogłam w to uwierzyć! Dream came true! 

Lecę z Michałem do Tajlandii! Cudowne uczucie, aż mi się łezka zakręciła w oku. Radość tańcowała w moim sercu!... teraz się wszystko zaczęło:) Cała frajda planowania przede mną.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dzięki za Twój czas i chęć przeczytania tego co tu naskrobię